Впровадження Автоматизованої системи реєстрації та обліку гуманітарної допомоги: Перші Результати
🤝🏻 Міністерство соціальної політики спільно з ІОЦ Мінсоцполітики зробило важливий крок у впровадженні сучасних технологій з метою поліпшення системи обліку гуманітарної допомоги. З 1 грудня 2023 року запущена та функціонує Автоматизована система реєстрації та обліку гуманітарної допомоги (АС ГУД).
🚛 АС ГУД - розроблена та впроваджена державним ІТ-підприємством ІОЦ Мінсоцполітики, призначена для ефективного реєстрування та обліку гуманітарної допомоги, що надходить до країни.
💪🏻 Станом на 8 січня 2024 року в системі вже зареєстровано 4 380 гуманітарних вантажів, подано 2 325 декларацій та зареєстровано 5 627 отримувачів гуманітарної допомоги. Ці числа свідчать про високий рівень активності та ефективність роботи системи у короткий період після впровадження.
💬 "АС ГУД є ключовим елементом нашої стратегії по цифровізації соціальної сфери. Завдяки цій системі, ми забезпечуємо точний облік та розподіл гуманітарної допомоги, зробивши процес максимально прозорим та ефективним. Наша команда підтримки 24/7 надає консультації волонтерам з приводу роботи платформи, інструктує щодо декларування вантажу та звітності. Ми продовжуємо працювати над вдосконаленням системи та плануємо впровадження додаткових функцій для оптимізації процесів, для зручності користувачів" - зазначив директор ІОЦ Мінсоцполітики Юрій Коновалов.
☝🏻 До 15 січня волонтерські організації вже повинні надати перші звіти про розподіл ввезеної за допомогою АС ГУД гуманітарної допомоги.
‼️ Нагадуємо! Незалежно від обраного способу завезення гуманітарки, до 31 березня цього року всі отримувачі повинні будуть подати звіт у систему про цільове використання гуманітарної допомоги, яку завезли з 1 грудня.
☎️ Маєте запитання щодо Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги?
Звертайтесь до контакт-центру ДП "ІОЦ Мінсоцполітики України" за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua.