З 22 грудня набув чинності наказ МОЗ, яким внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян
З 22 грудня набув чинності наказ МОЗ, яким внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області інформує про набуття чинності з 22 грудня цього року наказу Міністерства охорони здоров’я України від 11.11.2020 №2593, яким внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ України від 13.11.2001 №455. Ці зміни необхідно враховувати при опрацюванні листків непрацездатності, виданих закладами охорони здоров’я різних форм власності та підпорядкування.
Нагадуємо, що з метою оптимізації роботи та мінімізації термінів здійснення матеріального забезпечення за листками непрацездатності застрахованих осіб, з інструкції вилучили п. 1.9, за яким листок непрацездатності (довідку) в амбулаторно-поліклінічних закладах видає лікуючий лікар (фельдшер) переважно за місцем проживання чи роботи.
Водночас тепер відсутня й вимога про наявність заяви-клопотання, погодженої з головним лікарем або його заступником, засвідченої підписом та круглою печаткою лікувально-профілактичного закладу, якщо особа обрала лікуючого лікаря і лікувально-профілактичний заклад не за місцем проживання чи роботи.
Нині лікуючому лікарю в амбулаторно-поліклінічних закладах дозволили продовжувати листки непрацездатності, залежно від тяжкості захворювання, до 15 календарних днів (раніше було до 10 календарних днів).
Також на період проведення заходів, спрямованих на протидію COVID-19, лікуючий лікар в амбулаторно-поліклінічних закладах може видавати листок непрацездатності особисто на строк, необхідний для лікування пацієнтів з COVID-19 та/або завершення самоізоляції пацієнтом у відповідності до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я.