Роз’яснення щодо порядку видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність

 

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 11.11.2020 №2593 «Про затвердження змін до порядку надання первинної медичної допомоги та Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян», затверджено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ України від 13.11.2001 №455 (далі – Інструкція №455). Про це повідомляє відділ перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

З метою оптимізації роботи та мінімізації термінів здійснення матеріального забезпечення за листками непрацездатності застрахованих осіб, обласне управління інформує страхувальників, що з інструкції вилучили п. 1.9, за яким листок непрацездатності (довідку) в амбулаторно-поліклінічних закладах видає лікуючий лікар (фельдшер) переважно за місцем проживання чи роботи.

Водночас тепер відсутня й вимога про наявність заяви-клопотання, погодженої з головним лікарем або його заступником, засвідченої підписом та круглою печаткою лікувально-профілактичного закладу, якщо особа обрала лікуючого лікаря і лікувально-профілактичний заклад не за місцем проживання чи роботи.

Нині лікуючому лікарю в амбулаторно-поліклінічних закладах дозволили продовжувати листки непрацездатності, залежно від тяжкості захворювання, до 15 календарних днів (раніше було до 10 календарних днів).

Також на період проведення заходів, спрямованих на протидію COVID-19, лікуючий лікар в амбулаторно-поліклінічних закладах може видавати листок непрацездатності особисто на строк, необхідний для лікування пацієнтів з COVID-19 та/або завершення самоізоляції пацієнтом у відповідності до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я.