За третій квартал 2020 року до управління соцстраху Київщини звернулося понад 490 осіб

 

У третьому кварталі 2020 року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 496 осіб. Із загальної кількості зареєстровано 58 письмових звернень та 438 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосувалася питань виплати заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 122 звернення, тобто 24,6% від загальної кількості. На другому місці – виплати по листках непрацездатності, допомога по вагітності та пологах, допомога на поховання - – 106 звернень або 21,4%. На третьому місці – інші питання з якими мешканці Київщини зверталися до працівників управління – 59 звернень або 11,9% від загальної кількості.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно – 262 (52,8%), дано роз’яснення по 232 зверненням (46,8%), ще два звернення знаходяться у стадії розгляду (0,4%).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень зменшилась майже вдвічі або на 495 звернень.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Керівництво управління особисто контролює хід та терміни розгляду заяв, пропозицій, скарг громадян та надання повних обґрунтованих відповідей, у разі потреби здійснює зворотний зв'язок. Розгляд звернень громадян, які звернулися до управління, та ті, які були направлені за дорученням керівництва виконавчої дирекції Фонду, інших органів влади вищого рівня до управління, здійснювалися без порушень, у визначені законодавством строки.

В управлінні постійно вживаються заходи щодо оперативного, кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, підвищення рівня позитивного вирішення питань, що турбують громадян.