Фото без опису

📦 З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу буде можливо лише з використанням онлайн-системи

31 березня завершується перехідний період, під час якого в Україну можна було  завозити гуманітарну допомогу, використовуючи паперові декларації. З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги. 

Ці зміни впроваджуються для того, щоб зробити робити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою для всіх: для фондів і волонтерів, для організацій та інституцій, які отримують допомогу, і для держави. Цифровий механізм дозволить позбутись паперів, а, значить, і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги. А ще – дасть можливість фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці. 

🧑🏼‍💻 З моменту запуску цифрової системи https://good.gov.ua/до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час роботи цифрового механізму у системі було сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисяч декларацій. 

Нагадаємо, до 1 квітня ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий. 

Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням. Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил.

❓Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП "ІОЦ Мінсоцполітики України" за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua.