Фото без опису

Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на веб-порталі електронних послуг ПФУ.

Як це зробити?

Крок 1. На веб-порталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.

Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна. Натисніть на обране вікно.

Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.

Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.

Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.

Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.

Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).