Присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна

Фото без опису

Документи, які потрібні для привоєння поштової адреси:

1. Заява (форма у вкладенні);
2. Заява власника (співвласників) закінченого будівництвом об’єкта про зміну адреси із зазначенням прізвища, імені, по батькові власника (співвласників) та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - для юридичної особи, відомостей про адресу, ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви), реєстраційного номера об’єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі якщо право власності на об’єкт зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);

3. Генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;

4. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - у разі, якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

5. Копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду - у разі, якщо об’єкт перебуває у спільній власності;

6. Документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, якщо об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - у разі, якщо відомості про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта не внесено до Реєстру будівельної діяльності;

7. Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна - у разі, якщо технічний паспорт створений без використання Реєстру будівельної діяльності;

8. Копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням;

9. Копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

10. Копія паспорту громадянина України.

 

Заява про зміни адреси об’єкта нерухомого майна 

https://rada.info/upload/users_files/04361605/ccaab9025917e7c5cb873013dd02387f.docx

Заява про зміну адреси об’єкта нерухомого майна, відповідно до поділу або виділення частки 

https://rada.info/upload/users_files/04361605/48de3146eafa51e43caae1b0210bf3ae.docx

Заява про зміну адреси об’єкта нерухомого майна, відповідно до поділу або виділення частки

https://rada.info/upload/users_files/04361605/3de3a224ff970478d3a258801833e137.docx

Заява про коригування адреси об’єкта будівництва (закінченого будівництвом об’єкта)

https://rada.info/upload/users_files/04361605/4f55fc4424fc05c2681ee4b9816b71e6.docx

Заява про присвоєння адреси об’єкту будівництва (закінченому будівництвом об’єкту)

https://rada.info/upload/users_files/04361605/4b6d7d5a61dbb0828d89c49ede838906.docx

Заява про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна

https://rada.info/upload/users_files/04361605/035e348e830fd8339f47980ead2c2311.docx