A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ташанська об'єднана територіальна громада (Tashanska village united territorial community)
Переяслав-Хмельницький район, Київська область

ПЕРЕЛІК СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ

Дата: 23.09.2021 08:24
Кількість переглядів: 28

Перелік документів для призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб:

Дорожня карта - пільги:

https://rada.info/upload/users_files/04361605/96d4c269b36eabf72dd817feb0a20483.doc

Перелік документів для отримання субсидіїї(газ, електроенергія):

Дорожня карта - субсидія.

ttps://rada.info/upload/users_files/04361605/40fd26633eda1ed7e37419c32fdc56fd.doc

Заява і декларація заповнена власноруч заявником (додаток додається);

Акт обстеження (додається):

https://rada.info/upload/users_files/04361605/08c89feb36d141751b1b592f783b1d7d.doc

Інструкція щодо заповнення заяв і декларацій.

Періоди нарахувань субсидіїї.

Терміни надання субсидії.

Перелік документів для оформлення соціальних допомог:

Дорожня карта - допомоги:

https://rada.info/upload/users_files/04361605/81b3e43e4c4473574055824f8f0f932f.doc

Постанова 632 - виплати держдопомоги.

У 2021 році розміри деяких видів державної допомоги.

Моформлення допомоги  «При народженні дитини  вперше» необхідно подати  наступні  документи:

1. Декларація  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ). Заяв про призначення всіх видів соціальної допомоги (форма 441).

Згода на обробку персональних даних.

2. Ксерокопія паспорта  матері і батька.

3. Ксерокопія свідоцтва про народження дитини (з собою мати оригінал).

4. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

5. Якщо один із батьків із іншого району, необхідна довідка з пенсійного  та соціального захисту  про те, що не знаходиться  на обліку.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для  оформлення  «Державної соціальної допомоги », «Допомоги  одинокій  матері»,  «Тимчасової державної допомоги дітям» необхідно подати наступні  документи:


 

1.  Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204).

3.  Довідка про склад сім’ї.

4.  Довідка про земельну ділянку.

5. Довідка з місця навчання, якщо дитина ходить у  школу чи навчається  в будь-якому іншому навчальному закладі.

6. Довідка про доходи за останні півроку перед місяцем звернення.

7. Якщо є дорослі діти, то довідку про доходи з місця навчання.

8. Довідка з центру зайнятості, якщо хтось з батьків не працює.

9. Якщо один із батьків із іншого району,  то довідка з пенсійного  та соціального захисту , що не знаходиться  на обліку.

10. Довідка з пенсійного фонду чи перебуває на обліку.

11. Якщо сім’я багатодітна то довідку з Волиньобеленерго та Волиньгазу чи користуються пільгами.

12. Якщо розведені, то довідку з Юстиції чи сплачує чоловік  аліменти.

13. Копія трудової книжки завірена мокрою печаткою (мати з собою оригінал).

14. Одинокій матері на кожну дитину  додаток  №13 «Довідка про реєстрацію місця проживання особи».

15. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення  допомоги « Компенсації фізичній особі , яка надає соціальні послуги (догляд за інвалідами І,ІІ,ІІІ групи,  або особою, яка досягла 80 річного віку ) необхідно подати наступні документи:

1.  Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204) .

3.  Довідка про склад сім’ї на особу, яка  буде доглядати.

4. Довідка про склад сім’ї на особу, яку  будуть  доглядати.

4. Ксерокопії  паспортів та ідентифікаційних номерів .

5. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

6. Копію трудової книжки того, хто має доглядати ( людина має ніде не працювати).

7. Дві довідки з лікарні  ЛКК, якщо це не інвалід І групи.

8. Якщо інвалід І групи то довідку  МСЕК.

9. Довідка з центру зайнятості.

10. Дві заяви згоди на догляд.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги «За психічно хворим» необхідно подати наступні документи:

1.  Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204) .

3.  Довідка про склад сім’ї.

4.  Довідка про земельну ділянку.

5. Довідка про доходи за останні півроку перед місяцем звернення.

4. Ксерокопії  паспортів та ідентифікаційних номерів .

5. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

6. Копію трудової книжки того, хто має доглядати ( людина має ніде не працювати  і проживати разом із інвалідом).

7. Довідка з центру зайнятості.

8. Висновок  медичної  комісії  з Психлікарні.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги «За людиною інвалідом» необхідно подати наступні документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

 2. Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (затверджена  наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204) .

 3.  Довідка про склад сім’ї.

4.  Ксерокопія довідки МСЕК.

5.  Ксерокопія свідоцтва про народження.

6.  Ксерокопія паспорта ідентифікаційного номера.

7.  Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги «На дітей , над якими  встановлено опіку  чи  піклування» необхідно подати наступні документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Довідка про склад сім’ї.

3. Довідка з місця навчання дітей.

4.Якщо батьки живі  (позбавлені  батьківських прав)  довідку з юстиції.

5.Довідка із служби , що це статусні діти.

6. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги «У зв’язку з вагітністю та пологами» необхідно подати наступні документи:

1. Заява  про призначення  усіх видів соціальної  допомоги, компенсацій та пільг (Затвердженої  Наказом Міністерства соціальної політики  України 21 квітня 2015 року № 441 ).

2. Ксерокопія  паспорта  та ідентифікаційного номера.

3. Довідка про вагітність та пологи  з лікарні.

4. Довідка з центру зайнятості

5.  Якщо навчається і не отримує  стипендію то довідка з навчання.

6. Якщо навчається і отримує стипендію то неможна подавати  на допомогу.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Які документи потрібно подати для отримання компенсації за "пакунок малюка"?

Батьки повинні звернутися до структурного підрозділу з питань соціального населення, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради об'єднаної територіальної громади (далі - структурний підрозділ) за місцем проживання/перебування із заявою (форма якої визначена Постановою) та пакетом документів в паперовому або електронному вигляді.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ:

1

копія свідоцтва про народження дитини;

2

довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 р.);

3

копія ідентифікаційного номеру і копія паспорту (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від отримання ідентифікаційного номеру);

В ОКРЕМИХ ВИПАДКАХ ДОДАТКОВО НАДАЮТЬ:

4

копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

5

копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

6

копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім'ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

7

копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї.

Право на отримання грошової компенсації мають

громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) (отримувач) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.

Грошова компенсація є одноразовою виплатою на кожну живонароджену дитину.

Виплата грошової компенсації проводиться у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальний рахунок отримувача, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк «ПриватБанк».

Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 30 днів з дня народження дитини.

Призначення грошової компенсації здійснюється за місцем проживання або місцем перебування отримувача. Грошова компенсація за місцем перебування призначається за умови її неотримання за місцем проживання отримувача.

Виплата грошової компенсації на дітей, які народилися у 2020 році, проводиться після надання у повному обсязі одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», придбаної за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Урядом України та Управлінням Організації Об’єднаних Націй з обслуговування проектів і Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй у сфері соціального захисту сімей з дітьми та підтримки розвитку відповідального батьківства та проектних угод, укладених між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення обласних і Київської міської державних адміністрацій та Управлінням Організації Об’єднаних Націй з обслуговування проектів.

З 01.09.2020 починає працювати новий механізм отримання грошової компенсації одноразової допомоги пакунок малюка. Розмір грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (далі – грошова компенсація) становить 5 000 гривень.

29.07.2020 постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» затверджено Порядок та умови реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» відповідно до якого з 01.09.2020. по 31.12.2021 реалізовуватиметься пілотний проект «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за участю акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк». (додаток заява компенсація пакунок малюка).

Заява компенсація пакунок малюка.

Які документи необхідно подати для призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям

Допомога малозабезпеченим сім'ям

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям призначається і виплачується у грошовій формі. Право на отримання такої допомоги мають малозабезпечені сім’ї, які постійно проживають на території України та мають середньомісячний сукупний дохід нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

Для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям уповноважений представник малозабезпеченої сім’ї, особа якого посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), подає такі документи:

– заяву, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики;

– декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної

– допомоги, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі – декларація);

– довідку про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;

– довідку встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (за наявності).

Звертаємо увагу, що заява та декларація вважаються такими, що не подані, у разі внесення не у повному обсязі відомостей про членів малозабезпеченої сім?ї (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний стан, число, місяць і рік народження, серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України чи іншого документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

Витяг з Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 632

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь